Kan någon svara på min fråga?

Varför tycker jag ingenting är roligt? Jag drar mig undan och vill bara ligga hemma i siffan och virka och titta på "Rederiet". Ensam! Inte behöva prata med någon och än mindre vara social. Orkar helt enkelt inte! Varken fysiskt eller mentalt.
Jag vet kanske innerst inne att det beror på att jag har haft en uppvarvad period, så kallad hypomani, när kroppen har gått på helvarv och inte fått någon vidare återhämtning. Nu skriker den efter att få vila men jag har inte riktigt kommit till det stadiet ännu att jag låter den göra det. Är trött i hela kroppen förutom i det där lilla hörnet i hjärnan som lever rövare och inte låter resten av kroppen vila. Bara väntar på att vändningen kommer, för det gör den förr eller senare. Och då vet jag inte riktigt hur jag reagerar då jag aldrig haft en sån här pass manisk period tidigare under så lång tid. :-(
 
Skulle egentligen ha åkt ner till Jönköping i helgen, vilket jag verkligen har sett fram emot, men jag orkar inte. Så det får skjutas på framtiden tills jag kommit på fötter med min knäppa hjärna igen.
 

Kommentarer
Cilla

*styrkekram*



2013-10-24 @ 07:45:15


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>