Misshandlad kropp

Men så där då, då har jag misshandlat min kropp tillräckligt för ett tag framöver. Efter att ha haft en manisk period där jag gått på högvarv hela tiden och en riktig fulfylla igår där jag tappade kollen på allt så ringde jag i morse och sjukskrev mig. Jag vet att det är riktigt risigt att göra det för att man är bakis men hela kroppen slog bakut när klockan ringde. Är så trött och sliten i kroppen att jag helt enkelt inte har någon ork kvar. Så jag har redan nu bestämt mig för att vara hemma resten av veckan. Kroppen måste få en chans att återhämta sig efter att jag har varit så hård emot den under en alldeles för lång period.
 
Kvällen började så trevlig igår med sushi och lite vin tillsammans med snygg-Johan och Evelina. Dessvärre så blev vi tjejer lite hetsade att dricka och så blev det alldeles för mycket till att sluta av med. Sen så ska man väl kanske också ha i åtanke att jag inte är helt stabil och Evelina som precis blivit dumpad av sin stora kärlek. Så egentligen kanske det inte är så konstigt att vi blev så berusade. Men jag är jäkligt besviken på mig själv!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>