Om jag måste så...

Nu har jag gjort min debut på att ta spruta på mig själv! Hade ALDRIG gjort det om det inte hade varit för att det är ett hormon som ska hjälpa till med ägglossningen inför ett nytt försök med insemination som går av stapeln på torsdag nere i Köpenhamn.
Sprutan var faktiskt ganska lätt att ta och kändes inte det minsta. Det var ju världens tunnaste nål och den skulle in i späcket på magen så det var inte smärtan jag var orolig för innan. Nej, det är ju det där med sprutor och nålar. Och i dag blev det ju dessutom två gånger eftersom att jag var och tog blodprov tidigare i dag.
 
Nu ska jag försöka komma till ro och gå och lägga mig. Som tur är får jag sovmorgon ända tills klockan åtta.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>