Skön söndag

Detta skriver jag nu när insomningstabletten börjar verka så det kan komma bli lite förvirrande. :-)
Har haft närmaste vännen Jörgen på besök här i dag. Vi har varit ute på en härlig tvåtimmarspromenad i skogen i solen och sen käkat pumpasoppa som jag svängde ihop lite enkelt. Jag hade även lyckats svänga ihop en sockerkaka med äppelbitar och pepparkaksbitar i vilket blev riktigt gott.
 
Det är många ganska tunga ämnen som har avhandlats här i dag så det ska bli skönt att snart få sova. Kanske inte lika roligt att klockan ringer i morgon bitti, är ju trots allt två veckor sedan sist eftersom att jag varit sjukskriven sedan dess.
 
Måste bara säga att jag har världens bästa kompisar och Jörgen är en av dem!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>