Snart är det dags

Det är dags att börja förbereda mig mentalt på att åka ner till Köpenhamn för ett nytt försök med insemination. Känner mig faktiskt ganska pepp inför det och nu när jag har ätit extra hormoner och allt ska det väl förhoppningsvis gå vägen. Skulle vara så himla skönt om det kunde fastna.
 
Den här gången när jag åker ner blir lite speciell. Inte bara pga att jag tagit hormoner utan för att jag får sällskap dit ner. Av min ena brorson! Vi åker ner på onsdag och hem på torsdag vilket betyder en hotellnatt. Ska verkligen bli superdupermysigt att hänga med honom. Vi är ju ganska lika i sinnet; lika känslosamma och temperamentsfulla bägge två. :-)
 
Från lillsemestern i Köpenhamn i våras

Kommentarer
Cilla

Åhh... äntligen! Ha en go resa! Kramis <3

Svar: Tack, tack... Och nu är det väl själva rackarns om det inte fungerar. Nu när jag käkat hormoner och allt! :-)
Elly



2013-10-29 @ 09:34:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>