Äckliga fötter

Jag har verkligen fobi för fötter! Tycker det är jätteäckligt och börjar nästan hulka så snart jag ens ser mina egna. Och när jag då måste ta i dem ska vi inte ens prata om hur jag mår.

 

Sedan i vintras har då jag, som tycker det är SÅ äckligt, fått jätteproblem med fötterna. Tappar all hud undertill periodvis vilket självklart både gör ont och ser äckligt ut. För några veckor sedan tog jag äntligen tag i detta då jag insåg att jag inte bara kan gå och vänta ut att det ska bli bra igen. För det kommer antagligen aldrig att hända. Så nu i eftermiddag har jag varit hos en hudläkare som misstänker en enklare variant av psoriasis!?! Hur får man sånt liksom? Så nu ska jag smörja med flera olika salvor samt gå med en speciell variant av kompress under som ska göra att fötterna får en chans att läka igen. Hur ska nu detta gå till att behöva smörja in dem varje dag? Hu…


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>