Gråtnödig

Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu men jag bara känner att jag skulle vilja lägga mig ner och grina. Känns som om det är alldeles fullt med tårar inombords som skulle behöva komma ut. Det jobbiga är att jag inte riktigt kan precisera varför jag känner så här för. Kan kanske vara för att jag har haft ett jäkligt tufft tempo sedan semestern och det nu börjar att ta ut sin rätt. Helt enkelt utsliten! Men just det här att bli SÅ här ledsen vete 17 om jag känt mig tidigare pga trötthet.

Ja, ja. Nu är det fredag och det är dags att gå hem från jobbet och ramla ner i soffan.


Kommentarer
Cilla

Ibland rinner det över helt enkelt, grubbla inte så mycket utan släpp loss!!



2013-09-14 @ 10:06:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>