Har inte det minsta lust faktiskt

Är ute på den årliga långa övningen med Hemvärnet som krävs av oss för att vi ska få vår premie. Jag brukar tycka att det roligt och packar långt i förväg i små påsar beroende på i vilken väska det ska ner och vilket ändamål saken har. Den här gången är det precis tvärt om. Jag packade igår och har säkert missat hälften trots packlista. Men det värsta av allt är att jag inte ens kan hitta var jag har lagt den där jäkla nyckeln till patronlägeslåset!!! Och sånt kan jag verkligen bli galen på. Fick till och med åka hem i kväll för att leta men icke! Ja, ja. Nu är det i och för sig inte ens säkert att jag kommer att vara med på skjutbanan då jag antagligen har permis då för att åka ner till Danmark.
 
Känner verkligen inte för den här övningen. Vill ju bara vara hemma och ta det lugnt efter ett par hektiska veckor. Känner att jag inte riktigt har krafter för sånt här just nu...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>