Home sweet home

Är det inte konstigt det där med hur man kan tappa tidsbegreppet ibland? Åkte iväg med finlandsbåten till Åbo igår kväll för en konferens om vattenförsörjningen i Stockholms län. Nu snackar vi en 23-timmars alltså, Men när jag kom hem i kväll kändes det som att jag varit hemifrån typ en vecka eller så.
Konferensen var hur som helst mycket intressant! Dessvärre undrar jag lite över hur det kommer sig att medelåldern var typ 60+. Är det verkligen de som ska säkra kunskaperna inför framtiden? Var hade alla unga, nytänkande tagit vägen någonstans?
 
Efter att ha varit iväg på en sån här kryssning kan jag återigen konstatera att det där med finlandskryssning INTE är min grej! En massa finska fulla gubbar, halvsunkig hytt och dålig show. Nej, det där överlämnar jag till andra att roa sig med.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>