Jäklar vad arg jag är!

Är så arg på min närmaste chef just nu att jag kan spricka! Han var inbokad på ett verksamhetsförbättringsmöte där vi skulle kartlägga en process och där han har en central roll. Tjugo minuter innan mötet kläcker han ur sig att han inte kommer att delta för att han hade ett annat möte. Och inte nog med att han var borta själv, han tog även med sig två stycken andra. Så helt plötsligt var tre av åtta borta. Sen var det ett par stycken till som bara inte dök upp.
Alltså det är inte OK!!! Det är faktiskt chefen som ska föregå med gott exempel så att de andra tar efter. Jag blev så arg att jag i princip exploderade på honom! Och trots att det nu är ett par timmar sedan så ryker det fortfarande ur mina öron. *morr*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>