Körigt schema-->sliten fröken

Åh, i morgon är det äääntligen fredag! Har verkligen haft en körig månad det senaste och jag börjar känna mig riktigt sliten. Känns som att jag i princip skulle kunna ligga en hel helg i sängen och sova och läsa och inte vara social med någon alls. Men riktigt så lugnt blir det inte dessvärre. På lördag ska jag först följa med pappa på ett militärbåtsevenemang (roligt) och sen iväg på surströmmingsskiva (roligt). På söndag blir det höstmarknad (avslappnat) och skogspromenad (avslappnat) om vädret tillåter. Så förhoppningsvis så lyckas jag ladda lite ny energi i alla fall genom att bara göra roliga och avslappnade saker.
 
De här senaste dagarna på jobbet har varit väldigt intensiva men roliga och intressanta. Igår gick jag en heldagsutbildning för att kunna utbilda andra i LEAN (verksamhetsutveckling) och idag har jag praktiserat mina nyvunna kunskaper. Det gick över förväntan men jag är helt slut i huvudet nu!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>