Kvällskurs?

Det är ju inte bara jag som är lite manodepressiv... Även en av mina närmaste vänner är det och inte så lite heller utan typ tio gånger mer än vad jag är. Han var till och med inlagd på psyket två månader i vintras.
Nu går han regelbundet hos affektiva kliniken och de har nu en "kvällskurs" där de sjuka och anhöriga tillsammans får mer information om vad de tidiga tecknen är och vad man då ska göra. Mycket intressant!
Dock står jag lite med benet i varsin fålla: ena delen av mig är patient och den andra delen är som anhörig. Trots det så tror jag att kompisen tyckte det var skönt att jag var med och kan vara ett stöd.
 
I morgon ska jag till min egen psykolog vilket ska bli riktigt skönt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>