Låååång dag

Oj, vilken lång dag det har varit idag. Men jag har hunnit med väldigt mycket (på gott och ont). Första aktiviteten var ett åka ner till Ytterjärna och antroposoferna. Jag och kompisen var lite nyfikna på hur det såg ut där och vad de egentligen står för. Det var fint att promenera runt men vi blev inte så mycket smartare på deras filosofi. Får nog lov att söka lite på nätet om det. Vet bara att jag upplevde stämningen där nere som ett övervintrat hippikollektiv alt. vänort med Christiania i Köpenhamn.
Vi käkade dock en fantastiskt god, biodynamisk pumpa- och morotssoppa till lunch.
 
 
På vägen hem hann vi med både den ena och den andra affären att shoppa i. Bland annat var vi på Saltå Kvarn och K-Rauta.
Väl hemma skjutsade jag Poe:s syrra ner till Västerhaninge för att hämta hennes grejer hos hennes ex. Vi tog vägen via Willys och ner till Vårberg dit hon skulle flytta. När jag kom hem igen var det bara att ställa sig och laga matlådor. Och häpp så var helgen över. :-(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>