Måndag

Vaknade knappt av klockan i morse utan snoozade i över en timme. Och inte är jag piggare för det. :-( Av någon konstig anledning har jag börjat vakna typ vid 3-4 och ha svårt att somna om. Det här gör ju att jag är som ett vrak som kommer till jobbet.
Det första som hände när jag kom till jobbet var att jag blev inkallad av chefen för lönesamtal. Alltså, vi har redan haft samatlet om vad jag presterat så nu var det bara själva delgivningen av höjningen. Man kan kanske kalla det för en lönemonolog. Men jag är faktiskt ganska nöjd (så nöjd man kan vara i alla fall), fick en tusenlapp extra i månaden vilket var nästan dubbelt så mycket rent procentuellt som de flesta andra får.

Kommentarer
Cilla

Grattis! Bra jobbat!



2013-09-24 @ 08:39:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>