Slut i rutan

Har precis kommit hem efter en session hos psykologen. Kändes skönt att få ur sig en del men samtidigt så är jag helt slut i huvudet nu och ska faktiskt gå och lägga mig en sväng.
Det var som sagt var skönt att ventilera lite men samtidigt så är jag ju inne i slutet av ett hypomaniskt skov just nu så jag har svårt att fokusera och riktigt kände själv hur forcerad jag var när vi pratade. Ja, ja. Hon som psykolog är ju proffset av oss två och hade säkert dragit i handbromsen om det hade varit alltför illa.
 
Efter att nu ha varit inne i en hypomanisk period sedan i mitten av augusti med allt vad det innebär av att ständigt vara igång, kroppen på helvarv och lite sömn så börjar kroppen kännas sliten. Känner mig utarbetad och slut men kan ändå inte koppla av. Men förhoppningsvis så är jag på väg ur den fasen nu. Börjar kännas lite så. Det jag är orolig över nu är den period av depression som brukar komma som ett brev på posten.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>