Smärtsamt påmind

Åh, fasiken vad ont det gjorde i mig igår kväll när jag fick höra att Poe:s lillasyrra från Jämtland blivit dumpad av sin kille här i Stockholm. Det var precis som att allt kom över mig igen över hur jag kände när Poe dumpade mig (se här). Hur ont det gjorde inombords, hur många tårar det finns och hur många frågor man vill ha svar på. Hur lurad man känner sig när man har varit beredd att lämna sitt vanliga liv och flytta 60 mil bort för kärlekens skull. Och framför allt: hur ensam och trasig man kan känna sig.
 
Jag hoppas verkligen att hon har bättre läkkött än vad jag hade. Förhoppningsvis kan hon se att någonstans där framme kommer livet att fortsätta. Och då hon fortfarande är så ung så kommer hon definitivt att träffa en ny kärlek att slå sig till ro med. Även om det kanske inte känns så just nu...
 

Kommentarer
Evelina Pålsson

Just nu känns det bara tungt :P Men ja vi hörs om lördag, ringer dig i morgon. Kram på dig



Blogg: http://tigerlina.blogg.se/
2013-09-26 @ 11:01:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>