Trött på relationer

Gud vad jag är trött på vuxna människor som inte kan kommunicera med varandra på ett konstruktivt sätt. Man behöver inte tycka om alla och man behöver inte hålla med om allt. Däremot så måste man visa respekt för varandra och varandras åsikter och vara ärliga i kommunikationen.
Först var jag ju på Hemvärnsövning förra veckan då det var en massa gnissel både i ledningsgruppen samt bland soldaterna. Efter några tröttsamma dagar där kom jag tillbaka till jobbet i måndags och vad händer då? Jo, det är tjafs även där som jag blir indragen in. I kväll hade vi pub på jobbet och då var det ytterligare två stycken som hade "meningsskiljaktigheter" där jag hamnade i skottlinjen.
 
Vad händer liksom? Vad är problemet med att prata med varandra??? Jag blir SÅ trött!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>