Dumpad IGEN!

Vad är det för fel på mig egentligen eftersom att jag blir dumpad gång efter varannan? Nu senast i kväll... Och det får nog faktiskt bli sista gången! Kommer ALDRIG mer att utsätta mig för en sån situation!
Kändes ju lugnt och stabilt med dejten och så sent som förra helgen när vi skulle ses skickade han en massa gulliga sms. Sen har ju den här veckan varit lite rörig för mig iom att Finduz åkte till katthimlen. När jag och dejten pratades vid i onsdags frågade jag om jag kunde komma över i dag. Han sa att det var ok och att jag då skulle få träffa hans son också. Sagt och gjort; jag åkte dit direkt efter jobbet och vi har haft en kul kväll med sonen. Men när han hade gått och lagt sig kom en känsla över mig att det var något som var fel. Frågade rätt ut hur han tyckte att det kändes att vi träffades och fick då till svar att han tyckte det var skönt att vara singel och att jag antagligen hade mer känslor än vad han hade. Sen kom de där andra grejerna som att han inte hade tid, han måste tänka på sonen och sen det där med att jag vill ha barn.
Då han tydligen var jättetrött så ville han gå och lägga sig men jag sa att jag skulle sitta uppe ett tag. Bestämde mig ganska snabbt för att åka hem trots att jag hade druckit två glas vin under kvällen. Men jag kände att jag absolut inte kunde vara kvar! Än mindre gå och lägga mig bredvid honom. 
Så nu har jag kört 15 tårfyllda mil (trafiksäkert?!?) och sitter här i soffan och väntar på att sömntabletten ska börja verka.
 
Vad var det som gick fel liksom? Hur kunde det gå så fort från gulligull till ingenting? Och hur ska jag bemöta honom på hemvärnsövningen vi ska på om fyra veckor? Känns verkligen ledsamt just nu och jag känner mig ratad. :-(
Den här situationen är ju en exakt repris på det jag var med om med ex:et även om det var jobbigare då kärleken till honom var större och mer passionerad. Ska hålla mig ifrån killar i fortsättningen så att jag inte råkar ut för sånt här igen. Orkar verkligen inte med fler motgångar i livet just nu. Har varit lite mycket senaste månaden och jag känner mig så jäkla ensam mitt i allt detta!

Kommentarer
Eva Pålsson

Stackars dig du som är så snäll och trevlig hoppas du hittar den rätte nån gång det är du värd kram



2014-04-26 @ 16:15:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>