En dag i läkares tecken

På förmiddagen var det dags för det årliga besöket hos tandläkaren. Hade ont i en tand redan förra året men då testade vi att slipa ner tanden lite för att avlasta tuggytan. Men fortfarande när jag tuggar på något hårt ilar det ända ner i tårna. Så nu ska vi testa att ta bort den befintliga lagningen för att se om det finns en spricka därunder. Ovanpå det hade jag ett hål som även det var på G redan förra året. Känns som att det kan bli dyrt. Inte riktigt vad min redan så ansträngda ekonomi behöver just nu. :-(
 
 
På eftermiddagen gick jag sedan till vårdcentralen för den där jäkla urinvägsinfektionen. Och mycket riktigt så hade den gamla blossat upp igen. Så nu har jag fått en ny penicillinkur som ska vara av dunderkvalitet och slå ut det mesta. Just nu känns det som att jag är beredd att ta vad som helst för att slippa denna smärta!

Kommentarer
Cilla

Stackare...



2014-04-08 @ 08:01:38


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>