Första dagen till ända

Första dagen med mitt nya ätbeteende är till ända och just nu känns det "sådär". Det har gått bra precis hela dagen lång men när kvällen kom så började ätbegäret riva inombords. Så senaste timmarna har jag legat här i soffan och inte kunnat tänka på annat än Ballerinakex! Som tur är har jag ingenting alls hemma. :-/ Men jag antar att det kommer att gå bättre och bättre vad tiden lider. Måste bara härda ut första tiden.
En bra sak i dag var att eftersom jag behöver skjuta lite på lunchen för ett jämnare intag så tog jag en halvtimmes promenad INNAN jag åt. Kändes mycket duktigt! Och sen var det ju så himla härligt väder ute också.
 
 

Kommentarer
Cilla

Låter som det ändå är överkomligt i nuläget! Jag är stolt över dig! Kram



2014-04-03 @ 09:30:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>