Fult spel?

Härom dagen gick jag in på Igor sport på Götgatan för att jag behövde ett par nya Puma-sneakers då de gamla hade gått sönder. Är ju lite rörigt där så när jag väl hittade en modell som jag ville ha fanns bara den ena skon på hyllan. Jaha tänkte jag, det är väl bara att börja leta runt efter den andra. Är ju säkert någon som har testat den andra och sedan glömt bort att ställa tillbaka den.
Bäst som jag gick runt och letade såg jag en dam som gick runt med den andra i handen. Jag förstod på hennes framtoning att hon inte skulle ge mig den andra. Hon var på försäljarna och hej och hå. Jag gick runt helt iskallt för jag trodde att hon skulle ge sig. Men nej, hon tvingade försäljarna gå runt och leta åt henne. Och ju otrevligare hon blev desto mer målinriktad blev jag att JAG skulle ha de där skorna! Efter ca en kvart gav hon sig och när hon var utom synhåll var det ju bara för mig att gå fram och hämta den andra. Tror ni att jag kände mig nöjd då eller?
 
DRIFT CAT 5, fritidssko herr
 

Kommentarer
Cilla

Ha ha.. iskallt!



2014-04-17 @ 08:17:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>