Herregud säger jag bara

Snacka om trött och sliten jag känner mig nu! Har ju inte varit ledig på typ fyra veckor. Har både jobbat hela veckorna plus haft hemvärnsövningar senaste tre helgerna. Ska bli SÅ skönt med lite påskledighet. Och gud nåde den som väcker mig! Eller förresten, denna någon är ju i så fall dejten men förhoppningsvis är han också trött. Visst, vi ska roa oss med att klyva ved under stor del av helgen men vi får i alla fall sova ut.
I dag är jag så trött att jag inte kan fokusera och ögonen är svullna som pingisbollar och svider. Men nu är det bara två mornar kvar och sen väntar ledigheten.
 
En sak som jag dock blir lite glad över mitt i allt det trötta är att se att våren verkligen är på väg nu. Detta gick jag förbi på vägen till jobbet, är det inte härligt så säg:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>