Känns rätt

Har i princip haft en hel helg tillsammans med dejten. Han sov ju hos mig i fredags, vi var på gemensam Hemvärnsövning i lördags och sen följde jag med honom hem och stannade i söndags. Och jag måste säga att jag tycker mer och mer om honom! Visst, det kanske inte är så där omvälvande som det var när jag träffade ex-et men det kanske det inte alltid måste vara?
Med den här killen kan man prata även om jobbiga grejer utan att han backar. Alltså, nu pratar vi inte jobbiga som i existentiella frågor utan mer vad man har för värderingar om ett förhållande. Berättade att jag har jättesvårt att få höra att han inte har tid då det var just det jag fick höra av ex:et hela tiden. Han å sin sida berättade att bägge de två senaste hade flyttat in efter typ två veckor tillsammans. Så det lovade jag att inte göra. Jag skulle vänta åtminstone två månader. :-) Vi verkar trivas bra i varandras sällskap och ha ungefär samma värderingar. Det är liksom inga konstigheter.
Nu ska vi iväg på övning med Hemvärnet hela helgen. Ska bli myyycket spännande att se hur det går att inte pussas och pilla på varandra. Dessutom ska vi bo i logement vilket betyder att jag kommer att vara på samma ställe som han dygnet runt. Låter jobbigt va?
 

Kommentarer
Cilla

Jösses! Grattis... =)



2014-04-08 @ 10:59:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>