Planer inför sommaren

Så, då har semesterplaneringen börjat sätta fart. Bl.a. ska jag och en kompis åka upp till Västerbotten och åka världens längsta linbana. Man "svävar" över skogar och myrar, bäckar och tjärnar och det är i princip helt tyst. Ska verkligen bli superspännande!
Vi kommer att åka uppåt efter Höga Kusten redan veckan efter midsommar så jag hoppas ju självklart på fint väder och midnattssol. Sen bor vi två nätter i stuga uppe vid en av linbanestationerna innan vi åker till Luleå där vi hälsar på kompisens mamma några dagar. Jag har aldrig varit i Luleå och trakterna där omkring så det ska bli kul att se även det.
 
Nästan så att jag börjar längta efter denna resa redan nu.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>