Tom inombords

Konstigt nog så har jag känt mig alldeles tom inombords idag. Visst, jag har tänkt en del på Finduz men dagen har ändå tuffat på.
På eftermiddagen var jag på ätstörningskliniken för min veckovägning. Kände inte alls för det då jag visste med mig att jag fuskat alldeles för mycket den senaste veckan. Mycket beroende på att det var påsk, konstiga mattider hos dejten med vin samt lite godis. Trots det hade jag bara gått upp 2 hg vilket ju i princip är ett glas vatten. Så jag får vara nöjd ändå och ta nya tag den här veckan.
 
Efter den trista vägningen mötte jag upp ex:ets lillasyster för en långpromenad. Det var riktigt kul att ses igen eftersom att det var alldeles för länge sedan sist. Gissa om vi hade mycket att prata om. Så vi gick från Odenplan via Fridhemsplan, Västerbron, Hornstull och till Zinkensdamm där våra vägar skiljdes åt. Skönt att röra på sig lite!
 
Vy från Västerbron:
 
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>