Den allvarsamma leken

Har i kväll varit på Parkteatern och kollat på "Den allvarsamma leken". Inget som jag skulle ha gått på själv så där men när en kompis frågade så . hakade jag på. Och det blev en positiv överraskning att Maja Rung och Albert Flinkas kunde sjunga så bra! Jag som hittills bara förknippat dem med såpor typ Andra Avenyn och sånt.
 
Efter teatern var vi och tog ett glas vin. Men jag kände att jag bara längtade hem hela tiden. Vill bara vara ensam och slippa prata med någon för tillfället. Vill inte ens prata med dejten faktiskt. Eller rättare sagt: jag vill att någon ska fråga mig hur jag mår och faktiskt bry sig och orka lyssna lite. Har så mycket tankar som snurrar i huvudet att jag blir alldeles matt och skulle behöva sätta ord på dem och säga dem högt. Varför blir det så här för???
 

Kommentarer
Cilla

Du måste nog visualisera för dejten att läget inte är bra, killar kan ha väldans svårt att avläsa läget! Sen vet du vet var jag finns, ifall du behöver mig! Kram...



2014-08-14 @ 10:56:48


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>