Hemma igen

Är nu åter i storstadens brus efter några fantastiska dagar uppe i Jämtland. Älskar verkligen att vara där! Vet inte riktigt vad det är jag gillar bäst med det men jag antar att det är en kombination av att umgås med släkten, lugnet och vacker natur. Det är nog ett av få ställen där jag kan vara totalt avslappnad och jag sover som aldrig förr där uppe.
Nu är jag som sagt var tillbaka här hemma och idag har jag roat mig med att rensa här hemma. Ska ju stå på bakluckeloppis på söndag (såvida det inte regnar) och letar fram saker till det. Men hur mycket jag än rensar så syns det liksom inte. Och det kanske blir så när garderoberna har varit totalt överfyllda med grejer och knappt har gått att stänga. Synd bara att det är SÅ tråkigt att hålla på med på semestern!
 
[calvin-vacation-1.gif]

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>