Tillbaka till verkligheten

Suck, nu är man tillbaka i verkligheten igen och det är "bara" 48 veckor till nästa sommarledighet. Man kan ju bli deppig för mindre...
 
Kom hem från Kolmården sent i fredags kväll efter ett par fantastiska dagar på deras safari camp. Jag och brorsönerna hade det så himlans mysigt.
Lördagen gick åt till att fixa med grejerna som jag skulle ha med till bakluckeloppisen som jag stod på igår. Det var kul även om jag inte sålde för mer än nästan 800:-. Men det är ju pengar som i princip bara har legat här hemma och tagit plats i garderoberna och som jag i annat fall antagligen hade slängt. Och de sakerna som blev kvar är nu nerpackade och redo för nästa gång jag känner för att stå på loppis.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>