Dag i högt tempo

Känns som om jag skulle kunna stupa i säng nu på en gång efter den här busy dagen. Började dagen med ett besök på ätstörningskliniken. Fortsatte sedan och storhandlade, vidare till systemet och sedan först till mormors grav på ena sidan av stan för att tända ett ljus och sedan åka till farmors grav på andra sidan stan. Ovanpå det blev det en ordentlig promenad och både jag och änderna njöt av solen. 
Väl hemma igen har jag roat mig med att göra en snabbröjning då mamma ska sova här i morgon och det såg ut som ett totalt bombnedslag här hemma. Blir så trött på mig själv för att jag låter det bli så där rörigt, mår ju inte direkt bättre av det om jag säger så.
Ska nog gå och sussa nu, får röja det sista och städa i morgon i stället...




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>