Mot nya äventyr

Var nere i Köpenhamn igår för ett inledande samtal inför de kommande försöken med provrörsbefruktning. Samtalet kändes bra och alla prover såg bra ut så nu är det "bara" att köra. Blir många undersökningar och hormonpreparat att hålla reda på men förhoppningsvis ska jag bara behöva genomgå det en gång.
Hann med lite shopping innan tåget gick hem. Eller ja; det tåget jag skulle åka från Malmö var inställt vilket resulterade i att jag fick ta nästa en timme senare. Var inte det minsta nöjd med det eftersom jag inte var hemma förrän vid halv nio och skulle upp tidigt i morse igen.

Sitter nu på tåget ner till Köpenhamn igen då jag ska dit över helgen för att gå på julmarknader med kompisen. Men jag måste medge att jag är ganska trött efter den långa dagen igår plus en brakförkylning ovanpå det. Men, men; det är bara att bita ihop.




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>