Dagen är över

Så var årets jobbigaste dag äntligen över och jag kan gå och dra täcket över huvudet. Riktigt så farligt kanske det inte har varit men det hade varit ännu bättre om jag hade slutat ljuga för mig själv och andra.
Vad jag ljugit om? Jo, vår VD hade gått helt spontant till ICA Kvantum i morse och köpt drygt 200 vaniljhjärtan till oss anställda. Tydligen hade hon gått in där och köpt upp varenda en som de hade på lager. Snopet för alla som kom efter. Hur som helst så sa jag till alla vid fikat att "åh, vad gott. Det här är första vaniljhjärtat i år". Vad jag "glömde bort" att berätta var ju att jag redan innan det hade hunnit äta två stycken... Ni förstår grejen va? Jag är verkligen i förnekelsestadiet av mitt beroende! Och inte nog med det; jag hann moffa i mig ytterligare ett lite senare innan jag skulle gå hem. *pinsamt beteende* Så nu sitter jag här och har lite ågren över detta. Vet dock inte om det är mest för att jag svullat i mig FYRA vaniljhjärtan eller för det faktum att jag har ljugit. :-(
 
 

Kommentarer
Evelina

Åh vad synd att vi inte åker samma helg :-P Ska kolla med dig innan jag åker upp nästa gång och se i fall du har några planer på att åka dit upp :) Kram



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-02-15 @ 10:02:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>