Frusen av spinning?

Tog mig iväg på ett extra spinningpass här mitt på dagen som var riktigt tungt och svettigt! Den instruktören måste ha kört en hel del bergspass innan det här med tanke på hur tungt det var. Hur som helst så kände jag mig ändå rätt OK efteråt så det fick bli en promenad hem vilket tar nästan en timme. Men snacka om att jag har frusit sedan dess! Brukar ofta göra det efter ett svettigt pass och nu när jag dessutom gick ganska långt efteråt så blev det värre än vanligt. Är så kall om händerna att jag inte riktigt kan greppa med fingrarna. Och nu snackar vi ändå om att jag har legat under en filt i ett par timmar och borde vara varm!
Är det någon mer än jag som "lider" av detta fenomen att ni börjar frysa efter att ha svettats?
 
 
 

Kommentarer
Evelina

Jag är likadan, kan frysa jättemycket efter att jag har tränat :-P



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-02-02 @ 00:34:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>