Känner ingenting

När man hör folk prata och läser på internet låter det som att alla känner direkt när de är gravida. Är det verkligen så? I så fall är jag INTE det minsta gravid. :-( Det här är verkligen en oändligt lång väntan. Men det är "bara" att härda ut. Det är nu drygt en vecka sedan jag inseminerades och om jag nu får den där förhatliga mensen borde den komma på söndag. Men jag hoppas verkligen att jag slipper den!
Skulle vara så himla skönt om det fungerade den här gången. Vet inte varför men jag har inte känt så starkt tidigare att jag vill att det ska fastna. Antagligen är det för att man hoppas mer och mer för varje gång som går. Men jag måste nog börja fundera på hur jag ska förhålla mig till känslorna OM det nu inte fungerar alls. Hur kommer jag att reagera då?
 
baby clip art

Kommentarer
Evelina

Håller tummar och tår för att du har en bulle i ugnen ❤️



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-02-04 @ 23:14:45
Evelina

Håller tummar och tår för att du har en bulle i ugnen ❤️



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-02-04 @ 23:14:46
Cilla

Vad det än blir kära vän, så kommer du fixa det! //Hon som håller tummar o tår <3



2014-02-05 @ 08:48:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>