Konstigt yrkesval?

Kan någon förklara för mig hur män tänker när de väljer att bli gynekologer? För jag kan villigt säga att jag känner mig MYCKET obekväm att först och främst gå dit (även om jag borde vara van vid det här laget) och sen när det är en manlig gynekolog. Och nej, där jag går kan jag inte välja en kvinnlig då det bara finns fyra manliga.
Men det är bara att bita ihop antar jag. Måste ju gå dit och mäta storleken på äggblåsorna för att veta när det är dags för insemination nere i Köpenhamn.
 
Den här månaden har jag käkat dubbel dos med hormoner och det visade sig på antalet blåsor som eventuellt kan släppa ett ägg. Så nu var det tre stycken och vill det sig riktigt "illa" så kan det bli trillingar alltså. Men jag ska dit på måndag igen för att se hur de växer. Kan ju vara så att det bara är en eller två som fortsätter att växa. Och tvillingar skulle jag nog greja med lite hjälp från familjen. *ler*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>