Tidsfascist?

Om det är något som jag avskyr så är det när folk kommer sent! Och nej, jag kommer i princip aldrig sent själv. De få gånger jag gör det så mår jag dåligt rent fysiskt och blir jättestressad.
I dag skulle en kompis komma över och käka och kolla på mellon. Han sa själv att han skulle vara här senast klockan sex. tjugo i sex ringer han och säger att han är en hel timme försenad! Gör man så när man vet att någon står och lagar mat? Tycker att det är fruktansvärt nonchalant om ni frågar mig!
Så nu känner jag mig otroligt irriterad och det kommer förmodligen att hålla i sig även sen när han kommer. Konstigt att han vill utsätta sig för mitt dåliga humör när han vet att jag är en riktig tidsfascist.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>