Uttråkad

Är så otroligt understimulerad här på jobbet. Har både för lite att göra samt att det lilla jag har är så tråååkigt! Känner mig inte det minsta behövd här. Undrar just om någon skulle sakna mig om jag inte vore här på ett par dagar?
Det här är inte det minsta bra för arbetsmoralen och jag känner att jag skolkar mer och mer; kommer sent och går tidigt. Och inombords känns det faktiskt inte så bra, jobbar ju trots allt inom Landstinget som är finansierat av skattepengar. :-( 
 
Har tagit upp detta med min chef men han verkar inte riktigt ta detta på allvar. Enda anledningen till att jag sitter kvar och inte byter jobb är ju att jag försöker bli gravid och det är väldigt förmånligt att vara föräldraledig här. Hemskt det låter va?

Kommentarer
Cilla

Om systemet är byggt så, tycker jag inte det är hemskt!!



2014-02-11 @ 17:29:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>