Dags för ny vana?

Härom dagen satt jag ju och var ledsen över att jag har gått upp så mycket i vikt. Är fortfarande ledsen över det men inser att den enda som kan göra något åt det är jag själv. :-(
Går redan idag med stegräknare varje dag för att hålla någorlunda koll på hur mycket/lite jag går per dag. Och från och med i morgon SKA jag upp i 10000 varje dag! Visst, jag kommer få gå ut och gå en extra promenad varje kväll men det kan det vara värt. Ska verkligen försöka gå ut på lunchen och gå en sväng och då får jag ju lite dagsljus på köpet. Vad tror ni, kommer det att hjälpa vikten åt rätt håll eller är det en för liten insats?
 

Kommentarer
Cilla

Självklart kommer det att hjälpa! Du är bästa Ellen!! Kramis :)

Svar: Nä, DU är bäst! <3
Elly



2014-01-09 @ 11:44:49


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>