Jäkla skit

Var iväg och mätte storleken på mina äggblåsor inför den kommande ägglossningen vilket innebär att det är dags för en inseminering nere i Danmark. Konstigt nog verkar min kropp ha fått totalspel och ingenting är som det brukar. Det visade sig att äggblåsorna fortfarande var väldigt små och att det därför är för tidigt att åka ner i helgen som jag först tänkte.
Hade till och med fått resesällskap av mamma och vi skulle ha bott kvar på hotell lör-sön vilket ju hade varit trevligt (även om jag allt som oftast är irriterad på henne då), Men, men. Vi får ta det en annan gång.
 
Det här beskedet gjorde att den mentala pressen stegrades brutalt. Nu ska jag gå och ha det här hängande över mig tills nästa vecka. Tänk om blåsorna inte alls utvecklas som de ska och det inte blir något den här månaden heller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>