Nu är det dags igen

Har i dag varit och skannat mina äggblåsor och de verkar vara i bra storlek för att lossa i morgon och låta sig inemineras. Hela den här proceduren med att alltid ha full koll på äggblåsor hit och ägglossning dit och ovanpå det full koll på menscykeln tär verkligen på krafterna. Men nu är det i alla fall dags igen!

Kommer åka tåg både ner och upp i morgon. Visst, det kanske tar längre tid men rent ekonomiskt är det helt klart försvarbart. Och kanske tidsmässigt också för den delen med tanke på att man måste ta sig ut till Arlanda i god tid och sedan ta sig från Kastrup in till stan. Med tåget kommer man ju från centralstation till centralstation på lite drygt fem timmar.

Just nu känns det som en befrielse att den här månadens väntan äntligen är över. Dessutom känner jag mig ganska stark just nu så det vore väl rackarns om det inte funkar! Men även om det nu inte fastnar den här månaden heller måste jag försöka att inte hänga läpp då jag ju "bara" är inne på sjätte försöket...

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>