Nu börjar de tråkiga rutinerna igen

Alltså, ska livet verkligen bara bestå av att dra sig upp ur sängen om mornarna, jobba, äta, träna och titta på tv? Är ju så mitt liv ser ut måndag-fredag. Och inte nog med att rutinerna är trista i sig; är urled på mitt jobb också för tillfället då det inte stimulerar det minsta. *lååång suck*
Måste nog försöka pigga upp mig med något. Problemet är ju att jag inte vill vara ute bland folk då jag har blivit så tjock igen. Nu pratar vi inte om några ynka tonårskilon här alltså utan kanske tjugo. Det gör verkligen att jag känner mig handikappad men samtidigt är ätandet som ett gift för mig liksom alkoholen är för alkoholister. Får abstinens och när jag sen väl äter något onyttigt (och nej, det funkar inte med morötter) så känner jag hur lugnet sveper över min själ. Hur gör man egentligen för att avprogrammera en sån känsla???
 
gluttony 1126 Gluttony: DAY 107

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>