Nu har julklappen kommit

Var och hämtade ut de efterlängtade "tant-örhängena" som jag fick i julklapp men har beställt själv från en pantbank. Och jag är SÅ nöjd! Det var precis såna jag ville ha!
För er som är ute efter fina smycken till ett bra pris kan jag verkligen rekommendera att köpa via pantbank. Speciellt om ni är ute efter klassiska smycken. Det är nog mycket arvegods efter gamla tanter som ligger där. Hur som helst så var det väldigt billigt i jämförelse med nypris i butik. Själv hittade jag inte ens mina i någon av alla de butiker jag har besökt så jag är verkligen glad över att jag kom på detta alternativ.
 
 

Kommentarer
Eva Pålsson

oooo va fina

Svar: Ja, visst är de gamla klenoder? Går ju inte att få tag i nyproducerade så jag blev så himla glad!Kram
Elly



2014-01-11 @ 14:04:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>