Världens bästa faster?

Äldsta brorsonen fyller 10 år om ett par veckor och jag har verkligen haft svårt att komma på något till honom. Han är ju i den åldern nu att han är för stor för leksaker, tycker det är tråkigt med kläder och för liten för de dataspel han vill ha. Men så plötsligt kom jag på det: självklart ska jag ju beställa något från NHL med Henke Lundqvist på. Det där med sport och i synnerhet hockey (som målis i ett knattelag) är ju brorsonens absolut största intresse så vad kan passa bättre?
 
Beställde dessa:
 
quicklook image  Zoom Image
 
Tror ni att jag kommer vara världens bästa faster efter detta? :-)

Kommentarer
Cilla

Bra val! Snyggt...

Svar: Ja, och han som har nr 30 är ju också väldans snygg... ;-)
Elly



2014-01-21 @ 09:24:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>