Äcklig strandraggare

Hade egentligen tänkt att berätta om helgen här men är nu lite upprörd och måste skriva om en annan grej först.
Trots rubriken så hände inte detta på stranden utan på den äng där jag brukar ligga och läsa när jag vill få lite sol på kroppen. Bäst som jag är inne i min bok kommer det en kille och sätter sig på gräset typ en meter ifrån min filt. Och nu snackar vi alltså en äng på typ 100x300 meter! Han börjar prata med mig och jag tittar upp. Artig som jag är så svarar jag på tilltal och är trevlig till att börja med. Han berättar att han är grek och att han är här i Sverige för att jobba och att han bor hos sin syster. Men nästan genast börjar han säga att jag är vacker och att jag har fina läppar. Berättar att jag har kille men han vill i alla fall ligga bredvid mig på filten, följa med mig hem på kaffe, prata på Skype osv. Självklart säger jag nej till allt då jag börjar störa mig på hans beteende. Men när han säger att han är kåt och frågar om jag också är det var måttet rågat. Jag sa rätt ut att jag inte ville prata mer och att jag tyckte att han skulle gå. Och det gjorde han faktiskt. Jävla grekäckel säger jag bara! *morr*
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>