Freeedag och solen skiner

Har baske mig varit lite seg i dag efter gårdagens aw. Märks att man inte är någon ungdom längre. Man är mer beroende av sömn och rutiner än man var tidigare. Tänk, för 15 år sedan kunde jag vara ute och festa halva natten, hem och sova några timmar för att sedan vara någorlunda fräsch morgonen efter på jobbet. Men de dagarna är förbi. :-( Så ni unga: passa på och njut av den tiden!
 
Som tur är är det fredag och jag tänkte skolka från jobbet i eftermiddag för att i stället åka till dejten. Hade verkligen sett fram emot att träffa honom men när jag fick höra att han har sin ouppfostrade son hos sig tappade jag lusten lite. Känns så himla påfrestande när sonen är med då han ska stå i centrum hela tiden och inte gör som man säger. Och jag tror att jag och dejten skulle behöva lite egentid då vi inte haft så mycket av den varan senaste månaderna. Ja, ja. I värsta fall får jag väl åka hem i morgon. Men jag ska verkligen göra mitt bästa för att det ska fungera att vi umgås alla tre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>