Mitt nya namn: Svetlana

Herregud vad jag har svettats de senaste dagarna. Och på nätterna också för den delen. Det är verkligen helt sjukt hur mycket man kan svettas ut innan man skrumpnar ihop helt. Men jag märker att jag inte riktigt tål den här värmen, fungerar inte alls som jag brukar utan är ganska loj så snart jag kommer utanför det svala kontoret.
Ovanpå den "naturliga" värmen så har jag även spätt på det lite genom att cykla till och från jobbet. Det tar ca en halvtimme i vardera riktning så nog hinner man få upp rejält med värme på den tiden. Så när jag kommer fram till jobbet måste jag gå och tvätta av svetten innan jag går till min plats. Och idag tog jag rekord i dumhet: fick för mig att gå på ett spinningpass! Kanske inte det smartaste som fröken har gjort. :-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>