Känner mig lite säkrare

Känns faktiskt lite säkrare och tryggare med dejten nu efter vårt "lilla samtal" härom helgen (kolla här). Nu känner det mycket stabilare och vi vet på ett ungefär var vi har varandra. Idag sa han att han längtar tills på fredag när vi ses igen och sånt faller jag handlöst för. Han har till och med fått till det så att jag ska vara med honom på en inventering med Hemvärnet på söndag som jag egentligen inte skulle ha varit med på. Men så hade han ringt till chefen och frågat om han inte kunde fråga mig om jag kunde vara med eftersom att "då blir det lite ordning och reda". Till saken hör att dejten har sin son den här helgen vilket gör att han ska följa med på söndag. Ska bli mycket spännande att se om han kan hålla tyst eller om han ska avslöja oss. Han är ju trots allt bara fyra år och har väl kanske inte så stor koll på det där med att hålla något hemligt. :-)
 
Vi har även pratat om midsommar och han tyckte det var en självklarhet att jag skulle vara hos honom tillsammans med hela hans familj. Men hur ska jag kunna vet vad han har sagt och inte sagt till dem? Hur som helst så känns det jäkligt bra!
 
Är du hemligt förälskad?

Kommentarer
Cilla

Kul! Är så glad för din skull! Kram



2014-06-12 @ 08:14:48


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>