Klarar vår vänskap denna övning?

Det märks väldigt tydligt att både jag och min kompis förändrade våra personligheter en hel del under de åren vi inte hade någon kontakt. Det saknas liksom någon liten ingrediens i vår pånyttfödda vänskap.
Känner att jag blivit irriterad på honom några gånger under dagen. Så just nu ligger jag här hemma i sängen och undrar om vi verkligen kommer kunna vara på varandra hela veckan vi är på semester utan att bli osams. 
Ovanpå det så saknar jag dejten så att det riktigt skär inombords. Men det är väl antagligen bara för att jag vet att vi inte kommer att ses på några veckor. Men jag tröstade mig när jag var ute och gick med att vi åtminstone ser samma himmel...




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>