Busy dag

Alltså, hur ska jag orka med resten av dagen/kvällen? Dagen började redan vid halv fem i morse eftersom att jag skulle ner till Köpenhamn för att insemineras. Allt som allt var jag i Köpenhamn i 1 1/2 timme. Det ni!
Allt gick som det skulle som tur var och nu sitter jag här hemma i soffan redo att åka iväg på terrängbilsutbildning med Hemvärnet hela helgen. Gissa vem som kommer somna ovaggad i kväll. :-)
 
Känns lite konstigt att jag NÄSTAN har bestämt mig för att det här var sista försöket. Om jag nu åker iväg igen så ska det vara för ett försök med IVF men i dagsläget är jag inte helt säker på att jag orkar med den mentala påfrestningen. Ska tänka på det i ett par månader och sen får vi se.
 
So long...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>