Fredagskväll med manligt tema

Är ju som sagt var iväg på terrängbilsutbildning med Hemvärnet den här helgen. Kvällen har vi ägnat åt att studera lastbilsmotorer och smort nipplar. Precis vad jag känner för att göra en fredagskväll. Not! Så det är jag och åtta karlar i varierande åldrar här. Känns som att det kan bli en lång helg det här. Hoppas det blir roligare i morgon när vi ska ut och köra.

Som kuriosa kan jag berätta att dejten har hört av sig igen. Han skrev att han finns där även om han har haft mycket för sig den här veckan och att vi får hångla igen allt när vi ses igen. Kan man vara arg på en sån person??? Nej, jag fortsätter med min känslomässiga berg-och-dalbana ett tag till tror jag. :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>