Långväga dröm

Hade en helt sjuk dröm i natt som kändes som att den var jättelång. Drömde att jag åkte till USA med mina sysslingar. Och jag och den ena av oss shoppade järnet! Vi var inne i en jättelik Levis-affär där det fanns huuur mycket som helst. Köpte bl.a. en jacka, en blus, tre par byxor och skärp. Den andra sysslingen låg kvar på hotellet och läste eftersom att hon inte hade några pengar medan vi andra två hade helt obegränsat.
När vi kom ut från affären var det dags att gå vidare till mataffären för att köpa mat med oss tillbaka till den lägenhet vi hyrde. Vi kom ifrån varandra och jag gick helt vilse efter att jag blivit så imponerad av att det fanns typ 25 olika sorters Mozarella att välja mellan.
Dagen efter åkte vi iväg och kollade på Hollywood-skylten som tydligen var putsad och nylackad så att den blänkte i solen...
 
Betyder denna dröm att det snart är dags för mig att åka iväg på en långväga semester kanske?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>